zaterdag 21 april 2012

Invocatie Zonne Programma's april 2012‏ - Patricia Cota-Robles

Patricia Cota-Robles: Hieronder de youtube en daaronder de transcriptie.
April 2012 

(vertaling winnyd@stralendetoekomst.nl )     
                                                    
Dit gaat over Het downloaden van Solar (zonne)programs in jou/onszelf voor de wedergeboorte van Liefde in ons en in de Aarde.

 http://www.youtube.com/PatriciaCotaRobles  
         
 www.eraofpeace.org

De LichtWezens die ons bijstaan van Bovenaf hebben onthuld dat de verschuiving van de mensheid in het Eenheids Bewustzijn boven alle verwachtingen van de Hemel slaagt.

Mensen van overal beginnen “met nieuwe ogen te zien en te horen met nieuwe oren”.  Als resultaat hiervan zijn Aarde en al het Leven erop met warp (gekromde)snelheid aan het Opstijgen in de Spiraal van Evolutie. Dit laat de mensheid de enorm vergrote golven van ZonneLicht ontvangen en integreren die de Aarde in deze tijd baden door onze stoffelijke Zon en door Zonnen verder dan Zonnen verder dan Zonnen die het Leven in dit stelsel van werelden voeden en ondersteunen.


Door deze geïntensiveerde Zonne activiteit is de IK BEN Aanwezigheid van iedere man, vrouw en kind op Aarde nu beschikbaar om de pijnappelklier te activeren en het Kruinchakra  van Verlichting tot nieuwe breedtes te openen. De sluier is opgetild. Nu kunnen we openlijk communiceren met onze Ik Ben Aanwezigheid en met het Gezelschap van de Hemel op manieren die we niet eerder beleefd hebben sedert onze val uit Genade, eonen geleden. Dit stelt ons allen in staat om duidelijker de innerlijke stem te horen van onze Ik Ben Aanwezigheid en van de hemelse leiding die ons door het Gezelschap van de Hemel wordt gegeven.

Door de God zegevierende volbrenging van dit facet van ontwaken van de mensheid, worden we ALLEMAAL opgeroepen tot hogere dienst. Het is tijd voor ons om de Goddelijke missie te vervullen die ieder van ons in dit leven vrijwillig wilde volbrengen. Ons werd toegestaan om te incarneren op dit veelbetekenend moment van Aarde’s Ascentie naar de 5 Dimensionale Rijken van Licht omdat wij ermee instemden om onze creatieve mogelijkheden van gedachtes en gevoelens en met ons geschenk van de vrije wi,l om de patronen van vervolmaking voor de Nieuwe Aarde te co-creëren(mede te scheppen). Deze patronen houden de Goddelijke Alchemie van het transfigureren van onze lichamen en het lichaam van Moeder Aarde in, van de op koolstof gebaseerde planetaire cellen naar de 5 Dimensionale op Kristal gebaseerde Zonne Licht cellen. Dit proces herkalibreert ons DNA in frequenties van ZonneLicht.

Wetenschappers waren gewend te geloven dat ons DNA stationair en stilstaand was. We weten nu dat ons DNA een zacht trillende, golf vormige samenstelling is die door Licht wordt  veranderd, door Zonne straling, magnetische velden, geluidsimpulsen, gedachtevormen en door emoties wordt veranderd. Als de Ik Ben Aanwezigheden van de mensheid samenkomen om collectief hun genetische codes te stempelen voor onze 5 Dimensionale Planetaire OORZAAK/GROND van Goddelijke Liefde, naar ons DNA zullen deze patronen elke cel in ons lichaam ontsteken en ons in verbinding omhoog brengen met onze Solar Light Bodies (ZonneLichtLichamen) van oneindige volmaaktheid. Deze Zonne volmaaktheid zal dan worden verzekerd in de kernen van elke atomische en subatomisch partikeltje en golf van Leven op Aarde. Als eenmaal dit is bewerkstelligd, zal plotseling en wonderbaarlijk niets meer hetzelfde zijn.

Om dit machtige kunststuk tot stand te brengen moeten we de IK BEN Aanwezigheid van de Mensheid en de Zonne Logos  van Zonnen voorbij Zonnen aanroepen om onze Zonne strengen van DNA te coderen met de patronen van volmaaktheid van onze Nieuwe Planetaire GROND/ZAAK/CAUSE van Goddelijke Liefde. Via deze verenigde inspanning waar Hemel en Aarde bij zijn betrokken, zullen we een Hergeboorte baren van Liefde die deze planeet zal transformeren in uitdrukkingen van Eenheid en Eerbied voor Leven dat haar Goddelijke Bestemming zal weerspiegelen.

Het Gezelschap van de Hemel heeft ons een machtige Activiteit van Licht gegeven die ieder van ons de patronen van volmaaktheid zal laten downloaden voor onze Nieuwe Planetaire GROND/OORZAAK/CAUSE van Goddelijke Liefde. De patronen pulseren in het Oorzakelijke Lichaam van God. Door dit proces zullen de patronen worden gecodeerd in het vloeibare veld van ongemanifesteerd Goddelijk potentieel in de NIEUWE Zonne Strengen van het Menselijke DNA. Met dit verbijsterend Geschenk van Genade  van onze Vader/Moeder God, zullen we het proces beginnen om een levend, zich steeds uitbreidende Hergeboorte te baren van Goddelijke Liefde die ieder facet van Leven op Aarde zal opheffen en zelf de meest recalcitrante zielen zal doen ontwaken. 

Doe met mij mee terwijl onze IK BEN Aanwezigheden de wonderbaarlijke patronen voor onze Nieuwe Planetaire OORZAAK/GROND van Goddelijke Liefde downloaden, die ons gegeven zijn door onze Vader/Moeder God en het Gezelschap van de Hemel. Deze invocatie is in de eerste persoon gesteld zodat wij het ieder persoonlijk zullen beleven, maar tegelijkertijd roepen we dit Licht aan namens de HELE Mensheid. Door de IK BEN Aanwezigheid van ieder mens zal de Activiteit van Licht plaats vinden in volmaakte verbinding met zijn of haar Goddelijke Plan en het Hoogste Goed voor IEDEREEN die er bij is betrokken.

Het Downloaden van Zonne Programma’s voor de Hergeboorte van Goddelijke Liefde.

Ik BEN Mijn IK BEN Aanwezigheid en ik roep aan:   

Mijn alom wetende, alom aanwezige, alom potente Vader-Moeder God, de Kosmische IK BEN, Alles Dat Is.

Ik roep de Aspecten aan van mijn Vader/Moeder God van de Grote, Grote Centrale Zon, de Zonne Logos El en Ela.

Ik roep de Aspecten op van mijn Vader/Moeder God van de Grote Centrale Zon, de Zonnelogos Elohae en Eloha.

Ik roep de Aspecten op van mijn Vader/Moeder God van de Centrale Zon, de ZonneLogos Alpha en Omega.

Ik roep de Aspecten op van mijn Vader/Moeder God van de stoffelijke Zon, de Zonne Logos Helios en Vesta.

Ik roep de Ik BEN Aanwezigheid op van iedere man, vrouw en kind op Aarde.

Ik roep de in evenwicht zijnde frequentie op van mijn Vader/Moeder God’s
5 Dimensionale Violette Vlam van Oneindige Volmaaktheid.


Ik vraag de IK BEN Aanwezigheid van mijn familie, mijn vrienden en de gehele Familie van de Mensheid om het bevel te voeren over deze Activiteit van Licht, dat IK BEN Aanroep namens mijzelf, en namens ieder mens op Aarde. Kostbare Harten, download de volgende programma’s voor ieder mens in volmaakte verbinding met zijn of haar Goddelijke Plan en het Hoogste Goed voor IEDEREEN die er bij is betrokken.

En ik begin: 

Geliefde IK Ben Aanwezigheid, download nu de Zonne Programma’s vanuit het Causale Lichaam van God voor de Oneindige Stroom van God’s Overvloed, Weelde, Financiële Vrijheid en de Goddelijke Voorzieningen van ALLE goede dingen.  (pauze) 

De Zonne Programma’s worden onmiddellijk gedownload en mijn IK BEN Aanwezigheid scant nu door alle facetten van mijn Wezen en verwijdert alles dat met deze programma’s strijdig is.  (pauze) 

Geliefde Ik BEN Aanwezigheid, download nu de Zonne  Programma’s vanuit het Oorzakelijk Lichaam van God voor Eeuwige Jeugd, Levende Gezondheid, Stralende Schoonheid en Onberispelijke Vorm.  (pauze) 

De Zonne Programma’s worden onmiddellijk gedownload en mijn Ik BEN Aanwezigheid scant nu door alle facetten  van mijn Wezen en verwijdert alles dat met deze programma’s strijdig is. (pauze)

Geliefde IK BEN Aanwezigheid, download nu de Zonne programma’s vanuit het Causale Lichaam van God voor Volmaakte Gezondheid-Gewoontes inclusief Eet- en Drinkgewoontes, Oefening, Werk, Ontspanning en Recreatie -Gewoontes, en Spirituele Devotie, Meditatie en Contemplatie Gewoontes. (pauze) 

De Zonne Programma’s worden onmiddellijk gedownload en mijn IK BEN Aanwezigheid scant nu door alle facetten van mijn Wezen en verwijdert alles dat strijdig is met deze programma’s. (pauze)

Geliefde IK BEN Aanwezigheid, download nu de Zonne Programma’s uit het Causale Lichaam van God voor een Goddelijk Familie Leven, Liefdevolle Relaties, Aanbidding, Goddelijke Liefde, Goddelijke Seksualiteit, Waar Begrijpen, Heldere en Effectieve Communicatie, Meedelen met Open hart, Eenheid, en een Vereniging van de Familie van de Mensheid. (pauze)

De Zonne Programma’s worden onmiddellijk gedownload en mijn Ik BEN Aanwezigheid scant nu door alle facetten van mijn Wezen en verwijdert alles dat met deze programma’s strijdig is. (pauze) 

Geliefde IK BEN Aanwezigheid, download nu de Zonne Programma’s vanuit het Causale Lichaam van God voor Eeuwige Vrede, Harmonie, Evenwicht en Eerbied voor ALLE Leven. (pauze)

De Zonne Programma’s worden onmiddellijk gedownload, en mijn Ik BEN Aanwezigheid scant nu door alle facetten van mijn Wezen en verwijdert alles dat strijdig is met deze programma’s. (pauze)

Geliefde IK BEN Aanwezigheid, download nu de Zonne Programma’s vanuit het Causale Lichaam van God voor Zelf-Bekrachtiging, Succes, Vervulling, Goddelijk Bedoeling, Lonende Carrière, Zelf-Waardering, Spirituele Ontwikkeling, Verlichting, Goddelijk Bewustzijn en Goddelijke Perceptie. (pauze) 

De Zonne Programma’s worden onmiddellijk gedownload en mijn IK BEN Aanwezigheid scant nu door alle facetten van mijn Wezen en verwijdert alles dat strijdig is met deze programma’s. (pauze)  

Geliefde IK BEN Aanwezigheid, download nu de Zonne Programma’s vanuit het Causale Lichaam van God die op gang zullen brengen: Telepathische Communicaties met Open Hart en Geest met het Gezelschap van de Hemel en met Engel en Elementale Koninkrijken. (pauze)
De Zonne Programma’s worden onmiddellijk gedownload en mijn IK BEN Aanwezigheid scant nu door alle facetten van mijn Wezen en verwijdert alles dat strijdig is met deze programma’s. (pauze) 

Geliefde IK BEN Aanwezigheid, download nu de Zonne Programma’s vanuit het Causale Lichaam van God die Creativiteit zullen inspireren door Muziek, Zingen, Geluid, Tonen, Dansen, Beweging, Kunst en Onderwijs (pauze) 

De Zonne Programma’s worden onmiddellijk gedownload en mijn Ik BEN Aanwezigheid scant nu door alle facetten van mijn Wezen en verwijdert alles dat strijdig is met deze programma’s. (pauze) 

Geliefde IK BEN Aanwezigheid, download nu de Zonne Programma’s vanuit het Causale Lichaam van God voor Lachen, Vreugde, Speelsheid, Pret, Zelf-Uitdrukking, Opgetogenheid, Enthousiasme, Verrukking, Uitgelatenheid, Wonder en Ontzag.  (pauze) 

De Zonne Programma’s worden onmiddellijk gedownload en mijn IK BEN Aanwezigheid scant nu door alle facetten van mijn Wezen en verwijdert alles dat strijdig is met deze programma’s (pauze)
 auze)
De Zonne Programma’s worden onmiddellijk gedownload en mijn IK BEN Aanwezigheid scant nu door alle facetten van mijn Wezen en verwijdert alles dat strijdig is met deze programma’s (pauze) 

Ik ACCEPTEER nu en WEET in ieder draadje van mijn Wezen dat deze Zonne Programma’s uit het Causale Lichaam van God succesvol zijn gedownload. Ik ACCEPTEER ook en WEET dat mijn IK BEN Aanwezigheid deze programma’s iedere dag zal opwaarderen en voortdurend alles in mijn gedachten, woorden, gevoelens, daden of wat ik denk, zal verwijderen wat strijdig is met deze programma’s of dezen zal afhouden van de manifestatie van dit als een tastbare werkelijkheid in mijn leven. 

Met diepe Nederigheid, Goddelijke Liefde en Dankbaarheid Beveel Ik dat het is gebeurd.    

En zo zij het.


Geliefde IK BEN, Geliefde IK BEN, Geliefde IK BEN.


 http://www.youtube.com/PatriciaCotaRobles

This article is copyrighted, but you have my permission to share it through any medium as long as it is not altered and the proper credit line is included.

©2012 Patricia Diane Cota-Robles
New Age Study of Humanity’s Purpose
a 501 (c) 3 nonprofit educational organization
http://eraofpeace.org              
FAX: 520-751-298; Phone: 520-885-7909 
New Age Study of Humanity’s Purpose
PO Box 41883,    Tucson, Arizona 85717

Geen opmerkingen: