maandag 16 april 2012

Thrive - Film (Nederlands)

thrivemovement.com

6 opmerkingen:

Blue zei

Wat enorm indrukwekkend. Heel fijn dat je hem doorgezonden hebt.

Anoniem zei

Ik heb 20 jaar geleden een BDE gehad... In de overgang naar de andere kant zag ik heel veel driehoekjes, grijze driehoekjes en zij gingen heel snel van rechts naar links. Deze driehoekjes tekende ik (voor mijn BDE) altijd op papier als ik in gesprek was door de telefoon. Na mijn BDE ben ik enkele mediums afgelopen, omdat ik op zoek was naar wat deze driehoekjes betekende.. en ik zie ze hier in deze film. Ben er later ook achter gekomen, omdat ik veel moest verwerken na deze nacht. Mooi

D. Joris zei

Dit zijn dingen, waar ik al jaren op wacht.
Zij zijn waar!
En ik feliciteer de makers van deze film, voor hun moed en wijsheid.
In deze eindtijd zal de onderste steen boven komen.
Ik -en ik hoop jij ook - heb mededogen, met de mensen en organisaties, die zich blijkbaar nog niet bewust geworden zijn van 'waar hun geluk ligt'.
Ooit zal iedereen wijs en gelukkig worden.

Joris

Anita zei

Zoveel " Wijsheid" in één documentaire. Fantastisch!!!!
Ik ben de makers dankbaar voor de inzichten en alle positieve info.
Dit is goud waard.
Zouden ze moeten tonen in de bioscopen!

Dank voor het delen in 't nederlands

Let's do it.
Anita

Anoniem zei

DOOR DE VERTALING...KON DEZE FILM NOG MEER INFO VRIJGEVEN!!!

DANK U

CHRISTIANE

Unknown zei

Wat een geweldige film ik werd alleen maar bevestigd invallers wat ik zelf al wist. Dank jewel voor de bevestiging ik geef hem door op faseboek